Stříbrná mince Chevrolet Impala SS 1 oz Colorized USA

1 449,76 

Dostupnost: Skladem

Katalogové číslo: 27253930 Kategorie: , , Štítky: , , , , , ,
  • Nečekejte, zítra už může být dražší!
  • Více než 2ks? Před platbou vám objednávku nejprve potvrdíme.

Nyní můžete mít svůj vlastní Chevrolet Impala SS 409 z roku 1961 na stříbrné kolorizované minci.

Obsahuje 1 unci ryzího stříbra s červenou, stříbrnou a černou.

Jednotlivé mince jsou baleny ve stylizovaných černobílých obalech. Plastové polymerové pouzdro chrání povrchovou úpravu mince.

Avers: Na červeném pozadí je logo Impala SS uprostřed před stříbrným prstenem a skákajícím beranem.
Reverse: Obsahuje červený vůz Chevrolet Impala SS 409 z roku 1961 na černém pozadí.

Chevrolet Impala SS 409 z roku 1961
Známý jako první muscle car Chevrolet Impala SS 409 z roku 1961 je výsledkem rozhodnutí Chevroletu doladit výkonnostní image značky za účelem zvýšení prodeje. Paket „Super Sport“ na Impale v plné velikosti k tomu pomohl. Se zcela novou možností motoru 409 byl koncem modelového roku vydán balíček „SS“. Motor 409 byl znuděný Chevrolet 348 CID V8, ale stal se známým jako „motor náklaďáku stavěný pro závody dragsterů a závody skladových vozů“.

V roce 1961 se vzhled Impaly výrazně změnil. Ploutve, které určovaly styl v 50. letech, byly odstraněny. Pryč byly velké střešní linie, které se podepsaly na předchozích generacích. Chevrolet Impala byl nyní vzhledově elegantnější a diskrétnější. To však neznamená, že nové vozidlo postrádalo chytré stylové narážky nebo nepůsobilo jako svalové auto. Ve skutečnosti nebylo žádným tajemstvím, že tento motor byl stavěn pro výkon a rychlost.

Impala SS obdržela několik odlišných rysů, které na jiných Impalách nenajdete. RZ měla úzkopásmové pneumatiky 14×8 whitewall, které byly k dispozici pouze na ní. Zespodu byly nainstalovány odolné tlumiče a pružiny, aby rukojeť a roh SS vypadaly jako skutečné svalové auto. Chromované pouzdro řazení pro 4rychlostní řadicí páku a otáčkoměr, stejně jako další vychytávky, jako je chromovaný rám přístrojové desky a pedály z nerezové oceli, byly vynikajícími prvky.

V roce 1962 vyšla píseň Beach Boys „She’s Real Fine, My 409“ a legenda byla na světě. „She’s Real Fine, My 409“, kterou napsali Brian Wilson, Mike Love a Gary Usher, byla inspirována Usherovou láskou k hot rodovým autům, jako je Impala SS 409. V písni Beach Boys zpívají „my four speed, dual- čtyřkolka, poloha čtyři-oh-devět,“ popisuje motor 409.

Historie Chevroletu
Historie Chevroletu sahá do doby, kdy byla společnost pouhým experimentálním obchodem v Detroitu , který se během desetiletí až do druhé světové války rychle rozrostl. Většina jejich výrobních středisek a montážních závodů byla poté krátce po vypuknutí války převedena na vojenskou nebo poválečnou výrobu, přičemž další linky byly na cestě.

Tvůrce Buick Motors Corporation, William C. Durant, najal v roce 1909 slavného závodního automobilového jezdce Louise Chevroleta, aby navrhl vůz, který by si obyčejní lidé chtěli koupit. Chevrolet Motor Company of Michigan pak byla založena v roce 1911 a začala vyrábět automobily následující rok, dva roky po svém původním vývoji. V roce 1912 byl název „Chevrolet Motor Company“ oficiálně změněn na zkrácený „Chevrolet“. Společnost zažila četné expanze, jak rostla popularita Chevroletu, což vedlo k tomu, že se vůz stal v roce 1918 součástí General Motors.

Po svém uvedení na trh byl Chevrolet lídrem z hlediska prodejů od roku 1931 do roku 1941. Od roku 1927 do roku 1931 prodával Chevrolet více než milion vozů ročně. Během 50. a 60. let měl Chevrolet významný vliv na americký automobilový průmysl jako celek.

Mincovna

Hmotnost (Oz)

1

Průměr (mm)

39

Ryzost (Ag)

999/1000

Země původu

USA

Nákupní košík
Přejít nahoru